onsdag 19. januar 2011

PiPhome og en orkide:)


 Dette er en serie fra PiPhome, et 
utrolig nydelig servise, som fåes i flere deler og farger.
Jeg fikk mine to første kopper og skål på 30 årsdagen min, og 
er fortsatt strålende fornøyd!





 Nydelige farger:)
Disse er kjøpt på Dorothea.



Og her er min favorittorkide, som Geir fikk til
sin 30 årsdag for 3 år siden:)







 Den står her på et lavt kremhvitt skap i stua, men
den trives best i vinduet:)
Masse sol og lys, og lite vann..
Gjerne litt kaldt også, det
gjør ingenting. (vi har et gammelt hus, så her trekker det i
 så og si alle vinduer nede i første etg, men det ser ut til at mine
Orkideer trives godt med det!
Jeg vanner de med en liten skvett vann hver uke ca.Noen ganger kan
det gå 14 dager også, uten problemer:) 

Egentlig en veldig enkel og grei blomst, helt etter min smak!:)

En god Onsdag til dere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...