tirsdag 22. februar 2011

Enkelte dager:)



Enkelte dager er like andre dager, spesielt når man 
er hjemme i permisjon... :) Tenker ikke spesielt på barnet da, men
på hva jeg selv fordriver tiden med da barnet f.eks. sover, for det gjør minsten min
ganske mye-enn så lenge;)

Enkelte dager blir veldig enkle og dagligdagse, med tanke på mat og gjøremål.
Standard er å starte dagen med å spise frokost med mine
to barn på morgenen-veldig koselig! 
Etter å ha levert eldstemann i barnehage, er det hjem å rydde rot samt 
sette i gang på kjøkkenet til det er overkommelig ryddig, dvs. vekk med oppvasken! :)

 Enkelte dager kan jeg finne på å lage meg en lunsj, en lunsj som ikke består av God Dag Frukt eller
knekkebrød med brunost og et glass melk.
Slik som denne:







Ikke enkelte dager, men hver tirsdag er som denne:
"Seriemesteren" Tv2 viser "Frustrerte Fruer" i kveld- må se, atter en gang... :)

PS: Har vært på loppis i kveld, fant mye fint, bilder kommer
i morgen! 

God tirsdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...