onsdag 23. mars 2011

Idè på pall:)




Over her gir jeg dere noen hint om hva jeg tenker på om dagen! Paller og puter....ja, en ganske finurlig kombinasjon:) I går brukte jeg dagen til å være ute, ute for å rydde plattingen for alt vinter"skrotet" som har hopet seg opp.Det samme skjer hvert år, terassen blir en lagringsplass. Terassen bør gå under tittelen "vinterdvale"plassen... Litt for enkelt på senhøsten å stable opp og sette ting der ute. Og hver vår, og som jeg alltid gjør, kommer energien over meg og jeg må rydde NÅ! Nei, det kan ikke vente, det må gjøres NU, helst i går. Hehe.

Jeg har tidligere drømt om rottingserien der ute, men nå har tankene vendt seg en annen retning... mot palleverden! Har sett mye fine inspirasjonsbilder i det siste, nok til at denne tanken ikke kan unnlate å få sin drøm oppfylt. (til og med sambo er enig...!!) Så godt som... *SMIIIL*
(Må begynnte å sanke paller nå da, blir en del...)
Skulle gjerne holdt på ute i dag og, men besøk venter og dessuten så blåser det storm ute, tross finfint vær.

Måtte(ville ha!) ha noen nye tulipaner i går, hvite...:) Fikk sin plass på spisestuebordet i en Finn Schjøll vase, liker disse vasene kjempegodt, elegante vil jeg si:)






Ps, så dette bilde fra NIBs innlegg i går, en slik vil jeg ordne i stand på min "nye" palleplatting!





 Ah, så søt...:))


3 kommentarer:

  1. Gleder meg til å se resultatet. Har lekt litt med den tanken jeg goså:))

    SvarSlett
  2. Dette gleder jeg meg til å se når du er ferdig. :)

    SvarSlett
  3. Vi har alltids noen paller liggende om dere vil ta en tur over fjorden :)

    Therese

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...