søndag 20. mars 2011

Kamera(ten) og meg;)





Helgen er snart over og en kan si at den har vært effektivt i bruk. Både til skravling og til å snike meg litt rundt med kameraet... ;) Lørdagen var vi på middag hos venner, og i kjent stil med kameraet/kameraten rundt halsen, måtte jeg jo knipse litt bilder av vertinnens detaljer på diverse utstillinger. Liker dette fatet svært godt, og stilen likeså. En herlig blanding av gammelt og nytt:)Det skimtes et skap i bakgrunnet,så vidt, minnes å huske at dette var nermære 100 år gammelt, utrolig flott! *siklesikle* .
I mitt eget hjem, prøver jeg også å ikke ha for mye hvit "shabby". Vil gjerne kombinere det hvite med detaljer i mørkt tre, eller farger-om det passer seg slik. Bytter stil og mening i hytten og pitten, så her er det rom for ALT. Men ikke hummer og kanari, det skal selvfølgelig passe sammen!:)

Blomsterfargen for tiden er nu lilla, en deilig og fin farge som lover vår...
*liiiker* :)






Har brukt søndagen godt i dag også. Ute i sola noen timer ved vannet og middag hos venner igjen. Fantastisk!

3 kommentarer:

  1. Hei ! Så koselig blogg du har. Deg vil jeg følge:) Klem merete

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder! Lilla er en flott farge. Jeg hadde lilla i fjor vår...og ville prøve noe nytt i år, men jeg kommer alltid tilbake til lilla og litt rosa på denne tiden:)
    Takk for kommentar hos meg!
    Ha en fin ny uke!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  3. Så herlige bilder du har tatt Janne! Syntes jeg kjenner jeg brettet med lys;-) Kommer vel ikke fra naboen vel?;-)
    Ser bloggen din har utviklet seg også.. Morro å følge med!
    God mandag!
    Klem

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...