tirsdag 22. mars 2011

Leser ei disse:)

Joda, det ble en liten tur til Fretex i dag og, denne gangen kjøpte jeg noen gamle og slitte bøker som jeg ikke skal lese... Nei, dette er bøker som jeg skal bruke til noe helt annet. Det er så mange ideer i hodet mitt nå, at jeg har begynt å skrive ned alle sammen, det må gjøres, vil jo huske på alle og enhver!




...Og her er fiks ferdig kort, klare for årets julemarked. Dette er bare en sped begynnelse, men er godt i gang:)




Håper alle som titter innom, får en strålende dag:)



3 kommentarer:

  1. Kjempe fine kort!
    Ha en fin dag! :)

    SvarSlett
  2. Hei :)
    Så koselig at du ville følge meg videre.
    Velkommen skal du være!
    Det blir to lodd til deg. :)

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...