fredag 25. mars 2011

Min første AWARD, og den sendes videre til....


En hyggelig overraskelse ventet på meg i dag tidlig, i kommentarfeltet på innlegget "Vexel i husveggen".
Jeg har fått min første award fra Gunn Merete fra bloggen Sjarmerende Chic .
Tuusen takk, setter stor pris på denne:))
Kaller meg en fersking blant alle i denne bloggverden, har ikke holdt på så lenge da... ;))


Med denne følger en utfordring som jeg mer enn gjerne vil ta. Fortell 8 ting om deg selv, samt videresend denne videre til 5 andre blogger som fortjener en oppmerksomhet, og som har under 100 følgere.

Først mine 8 punkter:

1. Elsker interiør
2. Er ei ordentlig fnisejente....
3. Katten vår heter Emil, og er en skikkelig særing
4. Jeg begynte å blogge fordi jeg hadde lyst. Hvorfor ikke?:)
5. Er kreativ
6. Skal delta på mitt første julemarked i nov. (gleder meg!)
7. Har tatt intiativ til "Syklubben" for jentene i vennegjengen
8. Er i full gang med prosjektet " Hage" !

....og jeg sender denne awarden videre til disse flotte bloggene:

1. Fru Wonka 
(Takk for masse inspirasjon og gode kommentarer!)

(Takk for god starthjelp med denne bloggen, les:header:)

(Takk for at du ga meg inspirasjon for kortproduksjon og for å starte blogg i det hele tatt...) 

(Takk for titten i din flotte blogg!)

(Takker også deg for alltid koselige kommentarer!)


Jeg vil også vise med disse kommentarene, hvorfor jeg velger disse til award. Rett og slett fordi de fortjener det! 


Ha en super fredagskveld, og helg!




3 kommentarer:

  1. Hei. :)
    Tusen takk for awarden, den setter jeg veldig pris på, og takk for hyggelige ord. :)
    Ha en fin helg. :)

    SvarSlett
  2. Hejsa

    tusind tak for din award :-)
    Du må ikke misforstå mig. Jeg er superglad, når jeg modtager en award. Så tak , tak :-)
    Jeg er nok bare ikke så god til at sende den videre, eller få svaret på spørgsmålene.

    Tak for din omtanke
    Klem Birgitte

    SvarSlett
  3. Tusen takk for hyggelig award:) Skal sende den videre så snart formen er bedre, er ikke helt i slag for tiden, så kjedelig å være syk og helt energiløs. Det er jo så mye man har lyst å gjøre:)) Klem

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...