lørdag 23. april 2011

Japansk skjønnhet



Du kan jo tenke  deg hva dagen har blitt brukt til i dag...;)*solkakelesegodterikosekose* 
:)
Atter en dag med nydelig vær, og vi har vært å trålet diverse butikker i dag, stod opp tidlig for å få mest mulig ut av dagen. Kjøpte meg hage og interiørbladet "Isabellas", et nydelig blad! Må innrømme at det er første gang jeg har kjøpt dette bladet...må være den herlige forsiden som lokket meg:)  Mange fristende, og helt sikkert smakfulle oppskrifter på mange flotte kaker:) Bl.a.... Anbefaler bladet:) 
Solesengen har også fått ben å gå på i dag, endelig:)



 Kjøpte kringle i dag, med makronfyll...mmm....må jo ha noe godt til kaffen;)
Blomsterkvisten på kaken er fra et japansk kirsebærtre (Japanese Cherry). Blomstene er virkelige nydelige. Blomstringen er desverre veldig kort, men den lille tiden treet er i blomst er det utrolig vakkert! Det er heller ingen bær på treet, navnet til tross...



Ellers fikk jeg tak i noen nyyydelige servietter i dag:



 Favoritten av disse tre i dag, er den under her. Finfin blåfarge:)


Vakre, ikke sant? :) 
Tenkte jeg må kjøpe inn noen pakker iom at utesesongen har begynt litt tidliger enn antatt... og HERLIG er det!! :))

Håper dere koser dere i kveld! :)

klemklem



1 kommentar:

  1. Så nydelige bilder! Jeg vil ha et japansk kirsebærtre i min hage også! Skjønne blomster på det! Ha en fin kveld! Klem fra Lena

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...