tirsdag 12. april 2011

Litt flere puter,og litt om Emil;)

Helgen har vært helt fantastisk, ikke sant?? :) Sol, sol, sol...nyte, nyte, nyte:)
Har fått gjort litt også, har sydd tre puter til-UTE! Deilig:) Får virkelig dårlig samvittighet av å sitte inne når sola varmer, så derfor tok jeg likeså symaskinen ut på terassen i helga og sydde litt der;)


Katten vår må jo være med på bilde han, og! :) Han heter Emil, og har vært hos oss i ni år. Ungene elsker han! Fra å være en ganske så sær katt før vi fikk barn, har han nå blitt meget så tolmodig, kosete og barnekjær. Tolererer egentlig det meste fra barna, minsten skjønner jo ikke stort av å være "forsiktig" med ører og hale, men det går greit selv om de blir lugget og dratt i. Han bare maler enda høyere:))Eller kanskje det er alderen... hehe. Synes uansett barn og dyr er en fin kombinasjon! Så lengee det ikke er allergi i bildet da, bankbankbank...;)




Her er putene da, sydde to til av samme mønster som de forrige, en med blått trekk også! Den er større enn de andre, må ha llitt størrelse på de også, kosekose! :)

Hører også at det er flere som har tenkt på å lage pallesofa etter at jeg har lagt ut ideen min her, dvs av venner/familie. Kjempeartig! Det er så gøy å få tilbakemeldinger på at bloggen er til stor inspirasjon! Blir så glad jeg da:)

Bilder av pallesofaen(som nå er ferdig) kommer snart....;)) Må liksom være HELT ferdig før bilder kommer...noen som kjenner seg igjen??;)....samt været må bli bedre, i dag regner det...

Ha en fin dag alle sammen, og varmt velkommen til nye følgere som har lagt seg til i det siste, moromoro! Gleder meg til å følge dere videre og se de flotte bloggene deres! 

Klemklem:)

2 kommentarer:

  1. Så flink du er:) Heldige dere har vært med været, hær har det bare regnet hele helgen og idag!! :S Men hær i nord har vi mye snø igjen på bakken, å det er skikkelig sølete ute nå! :S
    Deilig er det ihvertfall å kunne sitte inne å kose seg med en kopp kaffe, strikke litt og lese litt blogger med god samvittighet! :D
    -Gleder meg til å se pallesoffaen din... :)

    Ha en fin dag, klem fra Lene

    SvarSlett
  2. Hei Janne!! Så koselig blogg du har, jeg vil gjerne følge deg. Apropos pallesofa, så er d mitt neste uteprosjekt, tror ikke vi to er alene om å lage d fremover;-)
    Gleder meg t å se ditt resultat.
    Skjønn katt dere har, vår heter Boots.
    Klem Bodil

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...