mandag 25. april 2011

Urter og potter


Jeg har fått litt hagedilla om dagen, og hva er ikke bedre å pynte opp med enn friske urter på et gammelt nostalgisk brett i tre...Vakkert! Må innrømme at dette ikke er mitt...desverre...;) Vi er så heldige å ha gode naboer, som også har blitt våre gode venner. Det er hun som står bak dette "verket" av en herlig urtesamling! Jeg måtte jo spørre henne om jeg kunne knipse litt bilder da, vil så gjerne dele dette med dere! :)



Jeg må innrømme at jeg nesten må gjøre det samme...;) Skal på Fretex i morgen, og en tur på Plantsjen så får vi se hva det bringer med seg...blir sikkert noen bilder av det!:)




Ha en trivelig mandagskveld! :)

4 kommentarer:

  1. Deilige urter og nydelig kasse!!Klem

    SvarSlett
  2. Det er jo den beste tiden å få hagedilla på;)
    Vi har jo hatt en fabelaktig start på våren;)))
    Flotte bilder, det inspirerer!
    Klem

    SvarSlett
  3. Sånn fikk jeg lyst til å lage også! Det var jo både lekkert og smart! Jeg stortrives med hagearbeid selv, så det er herlig at vi har så fine dager nå. :) Takk for nok en hyggelig kommentar forresten! :)

    SvarSlett
  4. Herlig med urter. Er i tenkeboksen om jeg skal forsøke i år jeg også...
    Lykke til med innkjøpene!

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...