mandag 4. april 2011

Vært i denne butikken før?:)) Ahh...herlig! :)


I dag må jeg vise dere noe fint! Vi tok buss til byen i dag, og bussen stoppet opp foran en butikk jeg ikke har vært i før...Emma House! Litt målløs og spent gikk jeg inn og kom inn i...: drømmebutikken...fantastisk mye fint her! Kunne gått her i mang en time...ja, tror faktisk det:) Mye deilige farger i pastellgrønt, hvitt og mye brunt...noe som jeg liker svært godt. Knagger i alskens farger og former, potter/vaser med nydelig dekor, lys og såper i herlig forening med rammer, saker og ting. Hvor blir det av gullrekka i lotto??? :) Fikk med meg noen småsaker da, dette her ble kjøpt: To deilige såper, duft av både frukt og vanilje, såpeskål selvfølgelig(til det nye badet vårt), gerlander i grønt med hvite småbomster(såå søt), samt en gradestokk;) Herlige småkjøp man blir i godt humør av! Juhuu! :))










Ha en super kveld!

2 kommentarer:

  1. Mye fin du kjøpte med deg.
    Ha en fin kveld. :)

    SvarSlett
  2. Så mye fint du har fått deg:)

    Ønsker deg en flott tirsdag:)

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...