torsdag 19. mai 2011

Etterlysning!




"Hei., jeg heter Bango og jeg er dypt savnet av min 5 årige eier og venn...Jeg ble mistet på ferie i syden for ca 3 år siden, og min eier savner meg sånn!"

Ja, slik kan det gå...under en ferietur mistet eldstegutten sin kjære venn Bango, og savnet er fortsatt stort... Første året gikk det greit uten, nevnte ikke denne lille vennen noe særlig, men i det siste har savnet kommet tilbake...Utrolig hva slike små dyr av stoff kan gjøre med en liten sjel... :)

Dette er altså en liten (STOR?) etterlysning...
Er det noen der ute som har en slik de vil gi bort/ selge til meg?? Eller er det tilfeldigvis noen som har sett et utsalgssted hvor denne er?? 
Hmmm... dette er kanskje et håpløst prosjekt, men jeg vil iallefall prøve! :)



"Er jeg ikke søt??"

:)

Klem fra en mamma:)



 



3 kommentarer:

  1. Hei!

    Så skjønn blogg du har! La meg til som følger her :)) Kan desvere ikke hjelpe med Bango, men skal si ifra hvis jeg skulle snuble over broren hans eller noe. Stakkars lille, ikke godt å miste trofaste, myke venner!

    Ha en riktig god natt :)
    Klem

    SvarSlett
  2. Håper virkelig noen kan hjelpe deg!
    Tvi, tvi :)

    SvarSlett
  3. Ååååh, nå trodde jeg at jeg hadde en slik liggende og sprang opp på loftet for å se. Dessverre var den ikke lik :(

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...