fredag 13. mai 2011

hmmmm...?


Ok, da prøver vi igjen... 
Litt frustrert i dag, BLOGGER har vært helt på tur jo... og jeg som hadde fikset og "stelt"  bloggen her inne slik at jeg ble ordentlig fornøyd. Ny header å greier... I dag tidlig...? Alt vekk! Moro...

Vel, ser ut til at alt er i den skjønneste orden igjen og takk for det:)

Da ble det enda en ny header da, og jeg ble enda mer fornøyd med denne uansett;) 
Denne skal få stå en stund!
Eller..?

 :O)

I dag har jeg fått sydd litt, smekker denne gang.  Bilde kommer senere;)

Klem igjen fra Janne:)

5 kommentarer:

  1. Hei :)
    Ja nå har det vært mye tull,
    satser på at det er ordnet nå.
    Synes headeren ble kjempe fin :)
    Ønsker deg en fin kveld videre. :)
    Klem

    SvarSlett
  2. Kjempeflott header!!
    Kjedelig når en legger ut flere bilder og samtidig prøver å skrive noe fornuftig, så sier det bare whoops, og borte vekk er alt..
    men men, vi får bare fortsette å håpe at det er i orden nå.
    GOD HELG!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  3. Sammer her også, bare tull og tøys og innlegg som har forsvunnet;(
    Nydelig header du har fått:)
    Go kveld, klem Hanne

    SvarSlett
  4. Hehe, alle har hatt en litt frustrert bloggedag i dag! Men det ser ut som om ting begynner å falle på plass igjen.

    Veldig fin header. Den likte jeg godt!

    Ønsker deg en god helg!

    Carinaklem

    SvarSlett
  5. Kjempefin header! :)

    Gleder meg til å se hva du har sydd!

    Klem fra Lena

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...