søndag 22. mai 2011

Nytt rom:)


Før helgen gjorde vi i stand det nye gutterommet til gutta våre, det ble knallfint! Og utrolig deilig å få guttene sammen på ett rom:)
De har nå "bodd" sammen snart en uke nå, og det fungerer supert. 

Jeg vil ikke vise bilder fra soverommet generelt, men noen fotos fra Skeidars hjemmeside kommer her:)






Her er sengen eldstemann har fått, den er vi og han superfornøyd med! Skuffene under er praktiske til tusen, stor plass til oppbevaring! 
Tidligere har jeg kjøpt inn masse kostymer/drakter på tilbud, eller på Fretex. Til bruk når ungene har familie og venner på besøk, og de vil kle seg ut :) Når jeg sier tilbud, snakker jeg om kostymer og drakter til maks 50 lappen og en 10`er! 
Dette har fått plass i den ene skuffen. En annen skuff inneholder kun spill og puslespill. Tredje skuff skal inneholde sengetøy.

*GENIALT*



 Dette er blikkbokser jeg også kjøpte inn til gutterommet, kjempefine til oppbevaring av tegnesaker etc. :)
Finfin pris var det også:)

Om du vil lage til slike selv, kjøp maling (oljemaling) og mal på hermetikkbokser:)


 I morgen får jeg endelig kamera mitt igjen, det skal bli bra. Da kommer det noen flere detaljbilder fra gutterommet. Eller noe annet:)

Ha en fin søndagskveld!

Ps, spm ang brudespirea...

De drysser kjemperaskt, og varer desverre ikke lenge inne i vase som ute i jorda. Tok vel tre dager så begynte de å drysse.





2 kommentarer:

  1. Morsomt med nytt rom! Kjempefint interiør du har valgt, praktisk med skuff under sengen!

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Takk for fin kommentar inne hos meg!=)
    Vaskebrettet var eg superheldig med! Kjenner eg smiler enda når eg tenker på det;) Måtte gi 300kr etter å ha pruta ned heile 50kr;) Han sa han kunne rett og slett ikkje ta mindre sidan det er såpass populert. Om du bur i Bergen -løp og kjøp! Han hadde eit til;)

    Ha ein hærlig søndagskveld! =))

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...