torsdag 12. mai 2011

Småplukk


I mangel av noe annet å vise dere på bloggen i dag, kan jeg vise dere min nye header! Litt småplukk i dag altså;)  Dere som har fulgt med har sett at den har blitt byttet ut relativt ofte..hihi...Nå er jeg endelig fornøyd! Liker du den også?? :) Skal la den være slik for en stund:)

Og så har jeg klart å slette maaange bilder fra picasa nettalbum... det betyr store konsekvenser for bloggen. Jeg trodde jo at de fortsatt ville bli i bloggen jeg da, men nei.... datageni som jeg er (NOT) . Mye er desverre slettet. Innlegg står uten bilder....! Grrr.. Meeen, kan ikke dvele ved gamle synder, gjort er gjort:) Har jo bildene fortsatt på pc, men bare ikke på bloggen. Så, om du er på tittetur her inne, finner du iallefall mye tekst! ;)


...hehe, er så fornøyd med ny header at jeg nesten må vise dere bildet en gang til! 

Ha en god kveld videre!

;O)

1 kommentar:

  1. Ja denne kan du være stolt over! Skikkelig flott var den!
    Jeg har "stivnet" fast i den jeg har hi hi. Ser mange forandrer, men jeg har liksom ikke hatt ro bak til å lage ny...
    Ha en fin kveld!
    Klem fra Janne

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...