fredag 3. juni 2011

Familiehelg på høyt nivå


....Velkommen til....

Søster med familie kommer i dag, og det gleeeder jeg meg til! Lenge siden jeg har sett de nå:)
I dag er jeg hjemme alene med begge barna, plan.l.dag i bhg pluss at mannen har begynt å jobbe igjen etter permisjonen sin:)

Helgen skal fylles med masse famile, både i dag, lørdag og søndag. Happenings hver eneste dag denne helg, gleder meg!

Ønsker dere alle en kjempefin helg, og nyt godværet! Nå skal jeg ta med ungene ut og så blir vi vel ute resten av dagen, deilig med SOL!

Klem fra Janne:)

1 kommentar:

  1. Koooos deg med familien din. Det er alltid så koselig å få besøk.

    Nyt helga, varmen og flott besøk!

    Carinaklem
    www.lulleoglaban.no

    Sliter med å kommentere i dag så derfor anonym

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...