torsdag 30. juni 2011

Nytt servise til OSS!



SALG!
...jeg elsker salg.. :))

Har vært i byen i dag, og måtte stikke innom Kremmerhuset. Der hadde de dette fantastiske serviset 
på salg! Lekkert?? :))

Har lenge ønsket meg dette, og i dag kjøpte jeg meg 4 sett. 
Mulig det blir noen flere...Sambo liker det, så dette er GREIT! :))
...ellers er han ikke så veldig fan av alt jeg drasser med meg hjem..hihi.
(ok...kan jo bli litt mye til tider...les:loppis/Fretex... )

Uansett: 
Dette serviset er nå VÅRT, hipphipp:)

Nydelig romantisk stil, med en herlig blåfarge.

*LiiIKER*

:)


Foto er lånt fra Kremmerhuset

Har herlig familiebesøk i disse dager, så dette serviset 
skal nok få ben å gå på:)

Ha en deilig kveld!

Ps, velkommen til nye følgere, utrolig koselig det skal bli å bli videre kjent!:))

Klem Janne:)

7 kommentarer:

  1. Hei!
    Gratulerer med nytt servise!
    Det var nydelig!
    Klem fra Sigrid :)

    SvarSlett
  2. Hei!
    Kjempe flott servise:)
    Så kjedelig at vi ikke har Kremmerhuset i Kristiansand :(
    Klem Gitte

    SvarSlett
  3. Dette serviset liker jeg også veldig godt!!! Men har lovet meg selv at det holder med serviser og kopper nå:-)

    Ha en herlig helg!
    Klem

    SvarSlett
  4. Nydelig servise!!!! Jeg fant også et par ting på kremmerhuset i dag.... :) Utrolig mye fint der altså!

    Ha en fin helg!!! :)

    SvarSlett
  5. Hei!
    Superfint servise :) Og GØY med salg da ;)

    Klem anette

    SvarSlett
  6. Flott servise!
    Du er vinner i min gi-bort, et Malin bilde!
    Send meg din adresse og hvilket bilde du ønsker deg!
    Link til butikken hennes finner du på Mrs-Hardy`s facebook side :)

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...