lørdag 2. juli 2011

Vinnerlykke (!) og detaljer til badet



Go lørdag!

Litt bilder å vise frem til dere i kveld, bl. a. av tekstiler, bad og gibort premie!

Over her er det bilde av tekstiler jeg har bestilt fra 
Stoff og Stil....
digger den nettbutikken, og finner som alltid litt for mye...
lommeboka ergrer seg litt... Meeen...uff...er det ikke viktig at jeg har
litt å pusle med i disse ventedager da?

Jo.

;)



Blomstene fra svigermor er fortsatt vakre, de står nå i trekassen på 
stuebordet:)


Litt baderomsdetaljer til vårt kommende bad i 2. etg...



Kjøpte dette for et par år siden, husker ikke desverre HVOR... 
...er det mulig da?

Men, tanken var da iallefall at dette skulle være til vårt kommende bad
og det skal det fortsatt bli, det er ikke glemt;)




Dette er små knagger som skal få plass på badet...synes de
er så søte! :)

En ting til...:)

Heldige meg har faktisk vunnet gibort premien hos herlige Mrs Hardy!
 

Jeg føler meg veldig heldig!

Jeg har ikke det man kaller "vinnerlykke", men jammen meg kom den til 
meg denne gang!

Tusen takk for flott premie!
Gleder meg:)
Premien er et print fra Malin N. Alne

*Smiiiler*
 
Dette var "litt" fra meg i dag, minner da gjerne på min egen gibort premie
som dere kan finne HER 
  Velkommen til å delta!


Ha en god lørdagskveld, og en videre god dag i morgen:)

Klem Janne:)



3 kommentarer:

  1. Så fine bilder du viser. Kjempefin den såpeholderen.

    Klem fra Bente

    SvarSlett
  2. Oi, så nydelig ting til badet!
    Stoff og Stil har alt:)) Vi har butikken i nærheten.....men jeg shopper for det meste blondebånd der - kan jo ikke sy hihi:)
    Gratulerer med gevinsten og vinnerlykken:)
    Ha en flott lørdagskveld!
    Klemmer fra Janne

    SvarSlett
  3. Det grønne og turkise stoffet neste nederst var utrolig fint, tror nesten jeg må inn å se etter det!
    Og gratulere med vinnerlykken :)

    Klem

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...