tirsdag 13. september 2011

A B C


For noen uker siden fant jeg disse knaggene
liggende i speilskapet i gangen...

Kjøpte de på Kremmerhuset for en stund siden, men de har
blitt liggende grunnet... en eller annen grunn.... ;)

Jeg fikk de opp, og vips har alle mine 3 herlige en knagg hver:)


Pris? 29,- for alle tre!!

:))

Under har jeg kurver til hver og en av de- der sko, luer og votter
skal være.
Praktisk og veldig kjekt, da jeg trenger system om 
morgenen da jeg skal ha 3 barn ut inkl.meg selv om morgenen!



1-2-3
A-B-C!

Flott:)

3 kommentarer:

  1. Haha! Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig en gang. Jeg har har fullt opp med å få én til barnehagen. :) Kjempefine knagger og tusen takk for koselig melding hos meg! :))

    SvarSlett
  2. Så flotte knagger. Utrolig digg med en bokstav til hver. Det liker de nok.
    Klemmer

    SvarSlett
  3. Så smart og så koselig da !
    Kjempeflotte knagger!
    Kremmerhuset er bra,mye å finne der og til en bra pris.
    Klem Anne

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...