fredag 30. september 2011

Hvordan gjør DU det??



Jeg bruker en gammel trekasse til å ha leker i.
Den står i stua.
Jeg vurderer å sette hjul på den, men foreløpig står den fint (og rolig)
på plassen sin.
Regel hos oss: Ta gjerne med leker ned fra rommet, men ta de opp igjen når det 
blir leggetid. 




Med tre unger (minstejenta er for liten ennå til å leke, men smile-det kan hun, sååå søt!) blir det
mye leker...
For å ha det noenlunde ryddig i stua, må det begrense seg litt!


 (Vi har også en lekegrind med litt leker, så de lider ingen lekenød!)

Mye leker hos deg??
Har du tips til hvordan man kan holde det ryddig?? 
Ha en fin fredag til deg:)

Før jeg skal til tannlegen *grueseg*, skal jeg rydde litt- igjen.... ;)

2 kommentarer:

  1. Mye leker her?????:)
    Har 5 gutter fra 7-18, så du kan tenke deg, det har vert mye leker her i hus ja:)
    Vi har hatt samme regelen her, det de tok ned fra rommene sine måtte de ta opp igjen til kvelds, tror ikke de tar skade av det:)
    Men nå er det 7 åringen som leker mest her i huset, så det blir mindre og mindre leker...phu hu, litt vemodig, men, thats the lives:)
    Lekkert innlegg med bokstaver lengre nede her:)
    Ønsker deg en nydelig helg, klem Hanne

    SvarSlett
  2. Heisann!
    Det var en fin måte å oppbevare lekene på. Jeg har lekene i en puff fra IKEA. Den kan man ta av lokket på når det ikke lekes... veldig fornøyd med det!
    klem

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...