onsdag 12. oktober 2011

Smukt smykkestativ



Jeg har fått orden på smykkestativet mitt fra Lisbeth Dahl...
Mange smykker krever orden i rekkene.
Mange kjære smykker som jeg har fått fra nære i familien.







En frosk kan gjøre et antrekk litt røffere....:)




Elsker smykkestativet mitt!
Ikke bare smykkene som henger på, men også designen på selve stativet.







Dette ble rene remsa av mange bilder, men hvorfor ikke:)

Ønsker deg en finfin dag, her skinner sola og jeg skal på besøk til
gode venner med lillesnuppa:)

 Flere herlige produkter fra Lisbeth Dahl finner du

HER 

Of to lunch with good friends. 
My accessoires. For decoration and use. 
 
Kooos:)

1 kommentar:

  1. Hei☺
    Fin blogg du har, la meg til slik at eg kan følge deg☺
    Eg har samme smykkestativ-kjempefint!☺
    Men mitt er altfor mange smykker på...☺

    Ha ein fin dag☺

    Klem M♥

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...