lørdag 15. oktober 2011

Typisk.


Tusen takk

for fine kommentarer på forrige innlegg! Artig at det er så mange fler som velger å pusse opp
gamle/nye møbler istedet for å kjøpe nytt! Gjenbruk, det liker jeg:)
Møbelet er nå vasket, og klar for grunning.




Det TYPISKE er at nå er formen litt på halv tolv, begynte i går med vondt i kroppen
og veldig trøtt... Fikk feber på kvelden også, så da tenkte jeg at nå
var det vel i gang....influensaen! Men heldigvis føler jeg meg bedre i dag, er litt varm, men
absolutt bedre! Tvitvi!




Sikkert flere av dere som har disse blomstene igjen i hagene??
Klamrer seg fast denne her, siste av mange... :)




Rim på gresset om morgenen, og IS på bilen også...
"Her kommer vinter`n...."
Den er fin den altså, men litt tidlig eller??
Heldigvis varmer sola godt på dagen, og det er da noe:)


Ønsker deg en god helg!

Janne:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...