tirsdag 1. november 2011

Kremmerhusets designkonkurranse. Jeg var med!


Jeg var med i Kremmerhusets designkonkurranse, der man skulle designe
et julekort-eller tre:)

Ett av mine kort fikk plass i et blogginnlegg hos Kremmerhuset-bloggen:))

Du kan se det HER



Dette var mine bidrag:






(Dette over her var min favoritt av disse tre jeg sendte inn)



Vinnerne finner du HER


Fiiiine kort!
Spesielt dette fra Millene Brekke:

(bra jobba, utrolig kreativt laget)





Liker du å lage kort??

Klem fra 

-Janne

2 kommentarer:

  1. Så flink du er!
    Var litt av noen bidrag de viste, folk er så kreative. Imponerende!

    SvarSlett
  2. Kjempe fin ekort, flink og kreativ du!

    Fin onsdag!

    Klem Sigrid :)

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...