tirsdag 14. februar 2012

Be My Valentine, sier du?


http://fossunet.com/valentine-day-ideas

... Nei takk:)

For min egen del er jeg ikke så veldig opptatt av
Valentine
Vi mener begge(mannen og) at det er nok av
merkedager å feire. Det å gi roser, hjerter eller sjokolade kan 
man faktisk gjøre en vanlig hverdag også!
Eks, ang. morsdag:
Jeg leste på facebook, en av mine venner skrev:
 Morsdag? Jeg feirer morsdag hver dag, jeg:)
 Fint sagt! 

(...tilbake til hjertens dag)
Er det ikke det samme med valentine?
Å feire kjærligheten hver dag er en gunst og en lykke synes jeg.
Kan man det, er man heldig:)
Her går iallefall dagen som normalt, uten blomster og sjokolade;)
Forresten, vi har blomster... kjøpte roser i forrige uke, like fine enda!
Tjohoo:)
Det blir som alltid middag på bordet, og kos med barna.
I dag skal også eldstemann på skøyteskolen, det gleder vi oss til!


Ønsker deg en super dag, om du skal feire valentine eller ei:)

Klem JannePanne:)

4 kommentarer:

  1. Det er veldig sant det du skriver. Men her feirer vi valentine:-) Men enkelt: Jeg lager A sin favoritt mat: Hjemmelaget pizza;-) og til dessert: Brownies!!! Kansje får han et kyss eller to også:-) Haha....

    SvarSlett
    Svar
    1. hehe:) Hjemmelaget pizza hørtes veeeldig godt ut, da:) Kos dere, hilse:)

      Slett
  2. Så sant så sant!!
    Ha en koselig kveld, klem Hanne

    SvarSlett
  3. Folk får gjøre som de vil,selv har vi aldri hatt noe spesielt på valentines..
    Morsdag syns jeg er stas,det og bli satt litt ekstra pris på gjør godt:)Og gudene skal vite at det ikke er morsdag hver dag her,er litt lett og glemme det lille eksta i en hektisk hverdag..
    Alt med måte:)
    Nyt kvelden!
    klem

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...