onsdag 8. februar 2012

..."det gjør noe med deg"... :)


Barseltur med 4 andre mødre og barn.
Lek og kos med små.
Deilig lunsj.
God kaffe.
Sliten *gosliten* i kroppen.
 
Check.




...og så har jeg vært å hilst på en ny verdensborger...
Ei herlig, helt fersk, deilig og go jentebaby.
Sukk... det er så vakkert!
Det ble noen tårer...*eller fler*.. blir så rørt!
Det gjør noe med deg.


Håper dagen din har vært fin:)

Klem fra JannePanne:)


Jeg har en liten og søt give away gående, heng deg på da vel! :)

Se HER



Been out with friends and babies.
Eating lunch and having coffee.
Nice.
Visited a little newborn. A beautiful little person.
Tears. Happy tears:)

4 kommentarer:

  1. De søte små verdensborgerne kan smelte hvem som helst,gleder meg til min kommer..
    Så kos dag du har hatt:)
    klem

    SvarSlett
  2. Visst gjør det noe med oss...bare jeg leser dette blir jeg rørt jeg.Finnes ikke noe vakrere eller mer fantastisk!!!!!Toveklem:)

    SvarSlett
  3. Høres ut som dagen din har vært fin.
    For min del var det barnesang og oldeforeldrebesøk med prinsessa.
    Herlig det også.
    klemmer

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...