onsdag 15. februar 2012

Ideer og lister



HM


Jeg leter etter inspirasjon for pallesofaen ute på terassen.
Den skal fornyes til våren, og jeg vil ha farger!
Og masse, masse PUTER skal det også bli, det skal BUGNE!

Jeg lengter veldig etter lysere og varmere tider, så er derfor i planleggingsmodus om dagen.
Som jeg gleder meg til å starte våren, med ny frisk, både ute og inne!

Jeg har virkelig for mange prosjekter på gang tror jeg, må nok sette meg ned og lage en liste og følge den slavisk. Det er for meg da ting blir gjort best. Følge planen!
Jeg er vel et "liste"menneske, der planer og ideer blir formulert og satt til verks.
Skal jeg få med meg alt, må lista være på plass. Jeg bobler over noen ganger, og med det blir jeg vel litt vimsete om jeg ikke har lista der! Blir så ivrig, vøtt:))










































Skriver du lister??

Holder fortsatt på med å mikse litt her inne på bloggen også.  Har laget en ny header igjen, så får vi se hvor lenge denne får lov til å stå... Blir liksom aldri helt fornøyd! Hmph...;))

God onsdagskveld til deg:)

Janne:)

2 kommentarer:

  1. Ja det kan nesten bli litt for mye innimellom,kjenner det fort i hodet og kroppen når det skjer..
    Men samtidig er det kjekt med prosjekter:)
    Nydelig headeren din har blitt:)
    klem

    SvarSlett
  2. jeg prøvde meg engang på å bli en listeperson, men jeg er så vimsete at jeg aldri fant igjen listene.. :) men ideen er så godt, og følelsen av å kunne stryke en ting av listen er uslåelig!

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...