fredag 9. mars 2012

FredagsPyssel med foto



Jeg liker å fotografere. Finne fine motiv. Redigere. Se.
Jeg redigerer bilder på bloggen, spesielt om bildene er mørke. Lyse bilder er fint.
Jeg gjør det ikke så mye, noen ganger:)
Jeg bruker Photoscape, kun fordi jeg rett og slett ikke fatter bæret av photoshop!
Jeg er storfavoritt av bloggen til Signe, med bloggen SignePling.  Alltid nydelige bilder:)
Har du ikke vært innom henne, må du gjøre det. Pronto :)

Har lekt meg litt med et motiv fra båthavna, tok bildet for et par uker siden. Øverste bildet er helt uredigert.
Har beskrevet trinnene på hvert bilde.











en favoritt

Idag har jeg vært å funnet- (og kjøpt) to herlige fininger, hint: gammelt og nytt;) Se senere i helgen, en eller annen tid på døgnet;) *knis*




Litt fredagspyssel, om du vil:)

Klem til deg fra meg:)



6 kommentarer:

  1. Hei å deg Janne!
    Så koselig at du trives 'inne hos meg' :)
    Det setter jeg stor pris på!

    Og jeg har jo ikke rukket å ha disse grytene så lenge, men så langt er jeg stooorfornøyd! Og Rice lager jo stort sett kvalitet så jeg håper å få ha glede av dem enda lenge :)

    Klem og en finfin fredagskveld til deg!
    Nå er det tilbake til The Voice og bena høyt i soofaen ;)

    -Signe

    SvarSlett
  2. Kjempefine bilder, og redigering :)

    Tusen takk for fine ord på innlegget mitt i kveld :) det må være knappe tre veker mellom barna våre? Lille L er bare 7 mnd og 1 uke, min lille baby som blir stor så altfor fort..

    Klem

    SvarSlett
  3. Likte det nest nederste bildet jeg :)
    Ønsker deg en herlig helg ♥
    Vil du vinne 4 nummer av BoligDrøm kan du prøve lykken inne hos meg nå :)
    Klem Anette

    SvarSlett
  4. Nydelig bilder, jeg liker alle sammen!
    Ønsker deg en fin helg!
    Vicky

    SvarSlett
  5. Utrolig hva man kan gjøre med bilder!Selv skjønner jeg ikke stort av sånt!
    Vil gjerne lære photoshop etterhvert da..
    fin lørdag til deg!
    klem
    kathrin

    SvarSlett
  6. Kjempestilig!!
    Bruker Photoscape jeg òg, men er ikke så flink til å finne ut nye måter å redigere på... Jeg er ikke så teknisk smart;)
    Men synes det er veldig bra at jeg kan lysne bilder!
    Ønsker deg en fiiin helg!
    klem

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...