lørdag 3. mars 2012

"HopeSegOpp"saker

Her i Storehuset er det lørdagskveld, herlige helga altså:)
Dagen idag har vært kjempefin. Vi har ikke gjort annet enn å være hjemme:)
Vi har vært ute i hele dag, alle sammen. Vi har ryddet, lekt og spist. Ute:)
Terassen fikk seg en overhaling, fikk ryddet bort vinterens "hopesegopp"saker.... uff, jammen blir det mye rart:)
Fikk fylt hengeren med masse greier som jeg ifjor absolutt måtte ha;) Ikke nye ting, men gamle og brukte ting.
Nei, noen grep må vi (eller jeg) ta innimellom altså. Selv om jeg digger gamle ting, kaster jeg også:)
Til stor glede for mannen;)
Nå er iallefall plassen ute klar for vask og et nytt strøk beis, blir bra. Men vi tar det når vi vet sikkert at det blir varmere i været. Litt mer stabilt.

Ugler er det her i Storehuset også, dette er en sparebøsse fra Søstrene Grene:)

Jeg har jo en gi bort gående, blir glad om du vil være med:) En søt, sort klemmepung med elefanter laget av meg kan du være heldig å vinne, med eller uten bling:)) Bl.a.
Se her.
Ønsker deg en finfin kveld!
Klemmer!

4 kommentarer:

  1. Høres ut som en nyttig og fin dag! Deilig å komme tidlig i gang i år... :) Fortsatt fin helg! Anita

    SvarSlett
  2. Så deilig å få ryddet ute. Gleder meg til det blir enda litt varmere slik at man kan begynne å beise og ta ut møblene. :) Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  3. Oppryddning skulle vi også hatt..gulp! Ligger både det ene og det
    andre i hagen ettr vi rev i andre etasje...
    Ønsker deg og dine en finfin søndag ;o))))

    Klemklem

    SvarSlett
  4. Deilig å få fjernet hopesegopp tingene:)) Gleder meg til jeg
    kan gyve løs utendørs:))
    Vi har nesten hatt sommer her, men i dag våknet vi til 4 cm snø...morsomt.
    -så da får jeg kansje begynne med å fjerne litt av hopesegopp tingene innendørs mens
    jeg venter på den ordntlige våren:))
    Tusen takk for kommentar hos meg!:)
    Ha en fin kveld og god kommende uke!
    Klem fra Janne

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...