tirsdag 13. mars 2012

Knepp, DYMO og hva skjer med trappa?




Litt knepping av kanpper krever konsentrasjon.
Eldstegutt prøver, og klarer. Førnøyd en liten kar:)

Har kjøpt meg DYMO og... Jeeeiiii:)) Hehe, ja- jeg er vel sent ute, men bedre sent enn aldri?? Synes de har vært litt dyre, men på Clas Olson selges en slik for 129,-!! Ikke værst:)
De selger en til 99,- også, til Junior:)
Holder på med en liten gave om dagen, DYMO is in use....big time. Wait and see;)

Er ellers igang med å begynne å bli bedre på forkjølelsen.... her i huset er vi flere som har vært syke, store som små. Kjedelig! Lillegutt har hatt feber med hoste, bedre nå. Jeg har hatt mild halsbetennelse, nå er det forkjølelsen igjen. Lillesnuppa har "bare" vært snørrete.
Vi har heldigvis kost oss masse ute allikevel da, været er jo en fryd om dagen, 17 varmegrader?? I skyggen... hjelpes, må det bare vare....!!:))

....og, vet du hva? Stigen skal ikke mekkes med, skal la den være som den er-foreløpig:)
Takk for tilbakemeldinger!! :)) hehe, noen som satte meg på plass, og det er lov, hoho;)






Ønsker deg en fiiiiin tirsdagskveld!




Klem Janne:))

5 kommentarer:

  1. Hei Janne :)
    En liten stund siden jeg var innom nå, beklager det - men har vært i dårlig form og da blir det mer at jeg bare titter innom og dårlig med kommentarer... Mange flotte innlegg og bilder nedover her hos deg til STOR inspirasjon ღ Så bra at du valgte å ha stigen slik som den er, just love it ღ ... og en slik Dymo står høyt på ønskelisten min også, må bare vente til jeg er i nærheten av en Clas Olson butikk :) Ønsker deg en fortsatt fin kveld videre og uke... Klem fra Mette

    SvarSlett
  2. Lurt av deg å beholde stigen som den er - i like.
    Jeg har også lyst på en slik Dymo - får kjøpe en neste gang jeg er i storbyen.
    Clas Olson er tingen:))))

    Kos deg videre med det du holder på å lage
    og fortsatt god bedring til hele familien.

    SvarSlett
  3. Søteste som vil klare selv,det er så sjarmerende og følge med når de små mestrer!Godt at sykdom er borte og at dere kan nyte våren:))
    Takk for koselig hilsen,supert at stigen forblir seg selv,jeii:)
    klem
    kathrin

    SvarSlett
  4. Sååå flink å knappe :) Søt :)

    Finfin stige! Samma hvilken farge den er i :)
    Satt på plass blir man av og til ;)

    Ha en fin kveld!
    klem

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...