mandag 12. mars 2012

Pimpes opp eller ikke? Hva mener du?



Her er en sliten, gammel gardintrapp som har sett sine bedre dager.
Men jeg synes jo selvfølgelig at den er helt perfekt... eller er den det? Skal jeg male den eller ei...
Skulle gjerne hørt din mening om... 




om den skal males vil jeg slipe den slitt igjen

Håper du kan hjelpe meg litt på vei;))
Den er godslitt i knirken sin også, skikkelig koselig lyd når du tar den opp:)
Takker for tilbakemeldinger, har du andre tips så kom gjerne med de og!!:))

Velkommen til nye lesere, blir så glad for hver eneste en som vil følge meg:)

Klem fra Janne!

Minner på at snart renner tiden ut for min give away, se link øverst til høyre:)

12 kommentarer:

  1. Hei:)
    Jeg syns den er lekker som den er med sine søteste skavanker etter et langt liv!
    Mye av dens sjarm vil forsvinne om den males,men fin blir den jo:)Lykke til med valgets kvaler..
    klem
    kathrin

    SvarSlett
  2. Personlig tror jeg nok jeg ville beholdt den i sitt orginale utseende. Synes den har mye sjarm som den er!!
    I forhold til knirkelyden så hadde jeg bare sprayet med litt 565, sånne lyder kan irritere meg grønn:)))
    Den er jo nydelig uansett hva du gjør:))
    Blir spennenede å høre hva du bestemmer deg for:))

    Klem

    SvarSlett
  3. Nei nå tar jeg en tall til deg:
    " Let it be,let it be-e,let it be,let it be..."
    Skjønner????
    Beatlestoveklem:)

    SvarSlett
  4. Nei, jeg ville ikke gjørt noe med denne!
    Supertøff, liker at den har et langt liv bak seg :)

    Klem

    SvarSlett
  5. den må helt klart være som den er! skikkelig fiin!

    SvarSlett
  6. Denne var jo så sjarmerende som den er..
    Tviler ikke på at den blir fin i en lys farge, men jeg holder med de andre her jeg..
    Ikke mal!!
    klem fra Laila

    SvarSlett
  7. Utrolig flott den stigen :) Tror ikke jeg ville rørt den.. Men fin er den nok uansett :D

    SvarSlett
  8. rører du den så blir jeg sur!!!! NYDELIG FIN NÅ!!

    SvarSlett
  9. Hehe, hvis det var jeg som hadde den, så hører jeg sambos stemme i bakgrunnen, sterkt antydende om at det der en noe gammelt skvip som hører til på fyllinga! ;( HAH! Den er jo en skatt - jeg ville ikke malt den, bare hatt den som den er. Hvis du siden finner ut at du vil male så kan du jo heller det da. Men det er ikke så enkelt å redesigne den til sin opprinnelige look etter at du har malt akkurat (hvis du da skulle ombestemme deg).

    Thumbs up for original stige sier nå jeg :)

    SvarSlett
  10. Heia!
    Så koslig at du stakk innom meg og la igjen noen ord. :)
    Jeg ville nok latt den være som den er.. Syns det er sjarmerende. :)

    Fin tirsdag til deg! klem

    SvarSlett
  11. Hei og hopp Janne ;o))
    Hvis du syns den er perfekt så bør du absolutt
    ikke gjøre noe med den ;o))) Men...jeg tror den ville blitt kjempesøt
    i lysblått også da ;o)))

    God kveld til deg ;o))
    varme klemmer Elisabeth

    SvarSlett
  12. Hei, hva skjedde med stigen din? Har akkurat lagt ut et spørsmål på min blogg om hva jeg skal gjøre med mine, Langt fra så sjarmerende som din da, så tror nok den må males slitt hvitt, eller hva synes du? http://ninashusoghyttedrommer.blogspot.com/

    Nina

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...