torsdag 10. mai 2012

Litt nytt:)

Regntungt vær til tross, jeg er i godt humør:)
Har vært på en særdeles koselig lunsj idag med en tidligere kollega av meg, så herlig!:)
Blir veldig godt humør av å være sammen med den dama!

Fikk byttet litt klær jeg kjøpte i går (enkelte steder bytter man ikke med et smil, nei...dårlig dag eller??) 
Mitt gode humør ble ikke ødelagt av denne "bliiiide" gutten som jobbet i klesbutikken, men jeg ble dessto blidere da jeg kom til blomsterbutikken, utrolig hyggelige folk og så fiiine blomster jeg fikk kjøpt! Samt noen zinkpotter med knagg. Digger:)
Var råbillige også... 15,- pr stk. tjohooo!
Da fikk jeg satt Saxifragaene mine oppi der;) før utplanting...

Noen bilder:


bøttene er kjøpt på Mester Grønn


... og til de av dere som lurte på hva den saken over utslagsvasken på badet vårt er:





Sånn:)

Mens jeg er inne på temaet bad, tuuuusen takk for fine kommentarer på forrige innlegg!
Blir så glad! :)
Ønsker deg en herlig kveld, snart helg jo!
Klem


Janne:)


3 kommentarer:

  1. Så koselige potter og blomster.

    SvarSlett
  2. Kjempefint med oppheng på pottene! Tror du blir like glad som meg når du får noe billig:))
    Herlige bilder!

    Ha en fin helg.
    Klem Therese.

    SvarSlett
  3. Så fin du har pynte ute!! Vi mp maler huset først men jeg hvet hvordan vil jeg ha det!! Gleder meg til å pynte Morocco style :)

    Ønsker deg en fin helg,
    Vicky

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...