lørdag 5. mai 2012

Takk til DEG:)



Så koselig å komme inn på bloggen å se så magne fine kommentarer fra dere her inne:)
Setter stor pris på hver eneste en! Takk til DEG:)
Jeg har en liten putemani gående, ja... hvem er det som ikke liker å fylle opp med masse puter i kosekroken?? Det er fantastisk digg med puter:))
Det er ikke fullt med puter i pallesofaen min ennå, nei;)

På bildet over her er det en stor trådsnelle med tau og sylskarp saks, kjøpt på Plantasjen for en stund siden, digger den og, jeg;)

Litt musikk på en lørdag:





Gleder meg til 23. Mai.... da er det Metallica konsert! Flere som skal??:)

I morgen skal jeg vise dere en finfin gave jeg fikk i posten for et par uker siden:)

Go` lørdag til deg!

1 kommentar:

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...