tirsdag 10. juli 2012

Fresht!



Dette er digg.
Lime i iskaldt vann.
I fin flaske fra Kremmerhuset.
 *gammel*
Utrolig deilig med smak i vannet på varme dager!

...

Jeg har kjøpt noe til meg selv i dag... 
og dette er en sak jeg ikke har hatt på mange år!
Check it out...


Klokke fra CMYK 149,- (halv pris)

Nice?? :)

Har ellers vært innom en nydelig interiøbutikk i dag, Lille Interiør
Jeg kjøpte en sak jeg nå er helt forelsket i...
Den får du se senere, hihi:)
En rasende fin give away kommer her inne på JannePannes i morgen, følg med!
Den er sponset av fineste  Dorothea interiør & klær... .


Håper du har hatt en fin dag i dag!
Klem Janne:)

2 kommentarer:

  1. Så fin klokke!! Var du på Lille interiør på Vågsbygd senter? Der har jeg funnet mye fint;-)
    Gleder meg t giveaway.
    Klem Bodil

    SvarSlett
  2. Fresht ja ! mm...så digg ut ! - fine bilder altså:)
    Grattis med fin fin klokke !! Klokker er bare så fint synes jeg. Rett og slett veldig klokkeglad, reneste smykke rundt hånden det:)
    Jippi for giveaway- gleder meg!
    Fineste kvelden til deg Janne!
    Klem Monica.

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...