lørdag 11. august 2012

Moreller og OL gull



Dette er en kjekk greie, skjønner du...
Har vært i byen idag og kjøpt masse, deilige moreller.
Og hjemme fant vi frem denne saken.
Ut med steinene!



mmm....


Den er ikke akkurat ny av dato, men brukanes læll:))

Ellers er det dette som skjer i Tv stua vår i kveld...
hvem vinner??
One down, two to go...

Gleder meg aller mest til håndballen...
Gosh, det blir spennende!!
Tvitvi for at Norge tar seieren med hjem, og gullet i kofferten:))





Skal du se??

Oppdatering.... :
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
GULL!

Klem!

6 kommentarer:

  1. sport er ikke helt min greie, men moreller har eg kjøpt i dag ;)

    SvarSlett
  2. Så herlige Moreller,så godt som det er:)har ei som skal sjå den i ikveld,synest den begynnte litt seint og då fekk eg til svar fra 12 åringen at det ikkje var alle som var så trøtte som meg på kvelden,hehe:)

    Norge vinner selfølgelig:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Sitter klar som et egg forran radioen;-) Er på båtferie på Sørlandet, ser du. Har fått med meg alle de andre og via radio, må lukke øynene her og liksom se kampen for meg...hi hi
    Den morelldingsen var jo kul, eska må du ta vare på:-D

    God Lørdagskveld:-D

    SvarSlett
  4. For en kul greie :)
    Eneste jeg ser av sport er håndball, ishockey og motorsport.
    Så jeg sitter å krysser fingere.. 20-21 i skrivende stund ;)

    Fortsatt fin helg til deg :)

    SvarSlett
  5. Da er OL gullet i boks, og du kan feire med så mange moreller du bare orker :)
    Stilig morellsteinplukker:))

    Klem Inger

    SvarSlett
  6. Hei fine vennen :)

    Og JA!!! Det ble gull! Og sååå spennede det var! :) Virkelig moro at jentene greide det, det unner jeg dem! :) Idrettsglede er så rørende og, så ble en våt øyekrok her gitt ;)

    Så tøff den morellsteinplukkeren var - det har jeg aldri sett, men den var jo kjempesmart :) Herlige bilder du tar - likte så godt de i innlegget under også :)

    Tusen tusen takk for så kjempesøt hilsen hos meg :) Så snill du er :) Er så koselig å høre :) Jeg har veldig lyst på å få over noen av bildene på lerret, så kanskje jeg skulle gjort det med sebrabildene :) Takk for tipset :)

    Ha en fin søndag og kos deg masse :)
    Klemmer Lisa :)

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...