fredag 12. oktober 2012

God morgen fredag!

Kjære herlige bloggere og fine lesere,

i kveld kommer jeg til å dele en råfin give away/gi bort med dere...
Premien er sponset av fine Lille Interiør i Moss:-) Gled dere!!

Jeg blogger fra mobilen, dataen vår er vraka *nesten* ...den er iallefall ikke brukanes akkurat nå, derfor er innlegget så som så;-)   vil vise dere en liten  finfin kar som ble med meg hjem fra Lille Interiør her om dagen, fra Firm Living. Digger den, og det samme gjør de små:-)

Ha en super dag!
Snart helg, det blir så bra det:))

Klem


1 kommentar:

  1. Det var en farveklatt, veldig søt :)
    Ønsker deg en nydelig helg!

    PS! Hos meg blogger jeg om framsnakking....
    Anbefaler deg en tur innom ny blogger.

    Anita

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...