mandag 3. juni 2013

Sneak-peak fra Kremmerhuset;)



Butikkledere som venter spent på å komme inn på showrommet for å se på høstens nyheter i Kremmerhuset! *spennende* (du finner meg helt til høyre...blondie;))



Hektiske dager, men nå fikk jeg tiden til et lite blogginnlegg:)
Jeg har vært på reise med jobben i helgen, og jeg vil gjerne vise dere hva som kommer av nyheter i alle Kremmerhusbutikker til høsten! Jeeeeze, myyye lekkert!!:))










Mye fint, ikke sant??:))

Alle bilder er lånt fra Kremmerhuset-bloggen

Kremmerhuset har også en nettbutikk, der det finnes masse deilige sommervarer til supre priser!
Ta en titt inn her!

Ha en fortsatt deilig sommer, nå er den endelig her:))


1 kommentar:

  1. Knallmasse fint der,skulle ønske Kremmerhuset låg her og:)må være knallkjekkt å sjå det nye som kommer❤
    Fine junikveld til deg:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...